Головна » 2014 Березень 12 » Районний семінар учителів української мови та літератури, вчителів історії
17:40 Районний семінар учителів української мови та літератури, вчителів історії | |
«Особистісно зорієнтоване навчання – основний шлях для формування комунікативної компетентності учнів» - тема районного семінару вчителів української мови та літератури, який проходив 12 березня 2014 року в Баландинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. На формування загальнокультурної та громадянської компетентності учнів, активних, творчих особистостей, справжніх патріотів України був спрямований виховний захід «Повік не зів’яне Шевченкове слово», організований та проведений Улан Лідією Миколаївною, заступником директора з виховної роботи, учителем української мови та літератури. «Шевченко – це наша душа, наша мудрість, це наша сила, які б нещастя і муки не випадали на долю нашого народу, він вистоїть, якщо буде з нами Тарас Шевченко», - переконані юні актори та учасники семінару. Величко Юлія Миколаївна, учитель світової літератури, української мови та літератури, разом з десятикласниками, створивши ситуацію пошуку учнями власного ставлення до героїв Шевченка та Стефаника, досліджувала на основі новели В.Стефаника «Сини» та уривка із поеми Т.Г.Шевченка «Гайдамаки» - «Гонта в Умані» тему «Батьківська любов до дітей. Заповіт синам: берегти і захищати свою рідну землю – Україну". Юлія Миколаївна доцільно обрала групову форму роботи, частково-пошуковий та дослідницький методи навчання на уроці-семінарі із елементами компаративного аналізу. Юрченко Наталія Вікторівна, методист РМК, розкриваючи питання «Особистісно зорієнтовані технології навчання», зосередила увагу присутніх на тому, що центром особистісно зорієнтованого навчання є особистість дитини, її самобутність, самоцінність. У своєму виступі Паруля Людмила Миколаївна, вчитель української мови і літератури Грушківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, акцентувала увагу на тому, що урок був і залишається основним елементом навчального процесу, але в системі особистісно зорієнтованого навчання суттєво змінюється його функція, форма, організація. На уроці всесвітньої історії в 7 класі на тему: «Північно-Східна Русь. Початок об’єднання руських земель навколо Москви» Яценко Оксана Петрівна вдало поєднала як традиційні методи роботи, так і сучасні технології. Галата Ірина Петрівна, методист РМК, акцентувала увагу присутніх на питанні: «Практичні заняття з історії як засіб розвитку критичного мислення та дослідницьких навичок учнів». В ході обговорення даного питання поділилася досвідом роботи вчитель історії Ребедайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Крижановська Л.В. Під час семінару було обговорено актуальну статтю методиста ЧОІПОПП, Степанової Н.М. «Місія бути вчителем: методичні діалоги», яка викликала жваве обговорення. | |
|
Всього коментарів: 0 | |