Головна » 2014 Березень 19 » Районний семінар учителів російської мови та класних керівників
18:01 Районний семінар учителів російської мови та класних керівників | |
Однією з найвиразніших рис європейської школи ХХІ століття є її компетентнісна зорієнтованість, яка вже усталилася як наріжне поняття освіти. Завдання сучасної школи полягає насамперед у формуванні особистості, здатної до соціальної взаємодії людей, спроможної до активної життєвої діяльності в соціумі. 19 березня 2014 року на базі Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проходив районний семінар учителів російської мови та класних керівників. Усі заходи семінару вчителів російської мови були об’єднані темою: «Формування комунікативних компетенцій засобами навчально-пізнавальних ігор із застосуванням інтерактивних технологій на уроках російської мови». Шевченко Марина Георгіївна, вчитель російської мови, під час проведення відкритого уроку-гри у 5 класі раціонально використала методи та засоби навчання, вдало продемонструвала можливість формування комунікативних компетенцій шляхом застосування навчально-пізнавальних ігор. До розкриття теоретичних питань долучились: Юрченко Н.В., методист РМК, зосередила увагу вчителів-предметників на питанні щодо компетентнісного підходу у викладанні російської мови; Штанько Л.І. учитель російської мови Телепинської ЗОШ, у своєму виступі поділилася з колегами досвідом стосовно використання методів навчання, спрямованих на формування усної та письмової комунікації; Шкворець О.В. , вчитель російської мови Ревівської ЗОШ, акцентував увагу на методичній доцільності використання навчально-пізнавальних ігор у викладанні російської мови. Дуже важливим фактором виховання успішної особистості є організація позаурочної, позакласної та позашкільної роботи. Саме цій проблемі був присвячений семінар класних керівників на тему: «Шляхи забезпечення всебічного розвитку учнів у позакласній виховній роботі». Заступник директора школи з виховної роботи ознайомила учасників семінару із традиціями виховної роботи школи, участю школи у проектній діяльності, впровадженням у навчально-виховний процес особистісно орієнтованої моделі виховання. З питанням про створення сприятливого психологічного клімату класу перед учасниками семінару виступила психолог даної школи Кучеренко Я.О. Досвідом по створенню системи роботи в класному колективі поділились класні керівники Ромашина В.М., Лога Л.В., Шевчук Л.І. Методист відділу освіти Воронова О.В. звернула увагу присутніх на питання щодо планування роботи з класними колективами. Відбувся зацікавлений обмін думками з проблеми ролі і значення діяльності класного керівника в сучасній школі. | |
|
Всього коментарів: 0 | |