Головна » 2014 Грудень 5 » Сучасний урок рідної мови - поєднання майстерності та творчості учителя-словесника
08:58 Сучасний урок рідної мови - поєднання майстерності та творчості учителя-словесника | |
«Особистісно орієнтовані педагогічні технології на сучасному уроці української мови та літератури» (моделювання уроку) – тема районного семінару вчителів української мови та літератури, який проходив 3 грудня 2014 року на базі Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1. У ході роботи семінару вчителі-словесники оглянули експонати шкільної народознавчої кімнати, роботу якої організувала Худієва Н.В., вчитель української мови та літератури Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1. До роботи семінару були залучені практичні психологи, Дорошко Л.П., Шаблій О.М., які провели тренінгові заняття на тему: «Психологічні аспекти роботи з учнями з девіантною поведінкою». Практичний блок семінару дав можливість педагогам сформувати модель фрагменту уроку у 6 класі: тип уроку - засвоєння нових знань, етап уроку - вивчення нового матеріалу. Перепелиця Л.В., учитель української мови та літератури Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розкриваючи тему «Прикметник як частина мови», керувалась едетичним підходом до викладу матеріалу, дотримувалась принципів наочності, доступності. Коновал О.І., вчителька української мови та літератури Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, працюючи над темою «Ступені порівняння прикметників», доцільно використала ІКТ, вдало реалізувала методи спостереження над мовою, проблемний виклад матеріалу. Фрагмент уроку на тему «Правопис не з прикметниками», проведений Потапенко Л.П., вчителем української мови та літератури Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, відзначався логічністю і послідовністю викладу матеріалу, врахуванням індивідуальних особливостей учнів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |