Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Березень » 2 » Застосування елементів інноваційних технологій у викладанні російської мови та світової літератури
09:07
Застосування елементів інноваційних технологій у викладанні російської мови та світової літератури
«Застосування елементів інноваційних технологій у викладанні російської мови та світової літератури» - тема районного семінару вчителів світової літератури, який проходив 27 лютого 2015 року у Кам’янському будинку творчості дітей та юнацтва. Методист РМК Юрченко Н.В. зосередила увагу колег на тому, що ефективність уроку може забезпечити лише творчий підхід вчителя до його побудови та проведення, насиченість різноманітними прийомами, методами та формами викладання. Із новинками методичної літератури ознайомила вчителів-філологів Шевченко М.Г., голова РМО, вчитель світової літератури Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. У ході семінару вчителі маги змогу переглянути відеоурок Солошенко Н.П., вчителя світової літератури та російської мови Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Повторение и систематизация выученного материала. Все виды речевой деятельности на уроке русского языка». Досвідом роботи щодо активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках світової літератури засобами ІКТ поділилася Юрченко К.Г., вчитель світової літератури та російської мови Косарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Архип’юк Л.М., вчитель світової літератури Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, зацікавила колег, розкриваючи питання «Творче використання інноваційних методів навчання на уроках світової літератури».
У практичному блоці семінару Римар Л.Я., вчитель світової літератури Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №3 та Шевченко Н.В., вчитель світової літератури Ребедайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, запропонували колегам фрагменти уроків (етап засвоєння нових знань). Надія Володимирівна, обравши тему «Мацуо Басьо. Хайку. Мить у вічності (відображення японських уявлень про красу в поезії)», вдало використала метод проблемного викладу матеріалу, залучила колег до написання хайку. Поринути у світ фантастичного і реального учасники семінару мали змогу під час проведення фрагменту уроку, запропонованого Любов Якимівною «Поєднання реального і фантастичного у повісті-феєрії О.Гріна «Пурпурові вітрила». Символіка образу пурпурових вітрил». Вчителем доцільно поєднані інноваційні методи роботи та групова форма організації діяльності.
Переглядів: 605 | Додав: kamrmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]