Пріоритетні напрямки роботи та завдання РМК
Районний методичний кабінет відділу освіти Кам’янської РДА здійснює свою діяльність у відповідності до ст.12,14,19 Закону України „Про освіту”, ст.41,42 Закону України „Про загальну середню освіту”, ст.25,26 Закону України „Про дошкільну освіту”, Положення про районний методичний кабінет.
Пріоритетні завдання діяльності методичного кабінетук:
- сприяння якісному організаційно-методичному супроводу освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах, забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти;
- створення умов для якісної реалізації Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти;
- підвищення якості й результативності кожного уроку шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій, вибору оптимальних форм і методів навчання, диференціації навчання, урахування психологічних та індивідуальних особливостей учнів;
- посилення роботи з обдарованими учнями, підвищення якості підготовки учнів для участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах , конкурсі-захисті робіт МАН, та інших інтелектуальних змаганнях;
- забезпечення результативності профільного навчання;
- здійснення методичного та психологічного супроводу інклюзивної освіти;
- створення умов для участі педагогічних працівників у професійних конкурсах, виставках-презентаціях педагогічних ідей і технологій;
- удосконалення системи виявлення, вивчення, узагальнення та науково-методичного супроводу упровадження педагогічного досвіду;
- удосконалення системи неперервної освіти й самоосвіти педагогів у між атестаційний період;
- системне впровадження моніторингових досліджень у навчально-виховний процес і методичну роботу з метою аналізу і порівняння, прийняття управлінських рішень щодо підвищення якості освіти;
- посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання, створення дієвого учнівського самоврядування;
- створення виховних програм, концепцій і проектів виховання з метою системного підходу до організації виховного процесу, залучення батьків і громадськості до формування системи цінностей учнівської молоді;
- вжиття організаційно-методичних заходів щодо комплексного забезпечення соціально-психологічного захисту, психологічної допомоги та реабілітації дітей.
|