Головна »
2017 »
Листопад »
17 » Шляхи формування творчих здібностей учнів у процесі вивчення української мови і літератури
12:50 Шляхи формування творчих здібностей учнів у процесі вивчення української мови і літератури |
«Розвиток здібностей учня як передумова формування його креативної компетентності» - тема районного семінару вчителів української мови і літератури, який проходив 15 листопада 2017 року у Кам’янській загальноосвітній спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням окремих предметів.
Урок української мови в 9 класі «Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Складносурядне речення»» (учитель Романенко Ольга Анатоліївна) є свідченням методично вмотивованого підпорядкування дидактичного матеріалу виховній меті. Урок побудовано на засадах розвиваючого навчання, що сприяє розвитку в школярів мисленнєвих операцій: умінь аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, систематизації, визначення причинно-наслідкових зв’язків.
Потапенко Людмила Петрівна на уроці української літератури у 6 класі «В.Винниченко. «Федько-халамидник». Образ Федька. Щедрість головного героя на добро», розвиваючи творчі здібності учнів шляхом активізації асоціативного мислення, створила сприятливі умови для формування креативного мислення шестикласників.
Майстер-клас: «Демонстрація прийомів на етапі мотивації вивчення нового матеріалу» (учитель Кунцевич Оксана Іванівна) переконливо довів, що лише творчий, креативний учитель має здатен формувати, творчу, емоційно-цілісну особистість.
Юрченко Н.В., методист районного методичного кабінету, зосередила увагу колег на питанні «Розвиток обдарованості учнів шляхом залучення до участі у предметних олімпіадах та Конкурсах».
Детальнішу інформацію можна отримати за адресою http://slovopus.blogspot.com
|
Переглядів: 443 |
Додав: admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]