Головна » 2012 Серпень 29 » Обласна серпнева конференція працівників освіти
21:32 Обласна серпнева конференція працівників освіти | |
29.08.2012 року делегація освітян Кам’янського району взяли участь в обласній серпневій конференції освітян Черкащини.
З 10.00 до 12.00 члени делегації стали активними учасниками секційних засідань, що були проведені на базі Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №17, а о 13.00 розпочалося пленарне засідання.
В роботі конференції взяли участь Тулуб Сергій Борисович, голова Черкаської обласної державної адміністрації, Герой України та Черняк Валерій Петрович, голова Черкаської обласної ради.
Розпочала пленарне засідання начальник Головного управління освіти і науки Гаврилюк Галина Миколаївна. У своїй доповіді вона грунтовно зупинилася на питаннях:
- дошкільної освіти, де увага педагогів має спрямовуватися на головні лінії розвитку фізичного, психічного та морально-духовного здоров’я, особистісних цінностей як своєрідного внутрішнього стрижня, ціннісної етичної орієнтації з формування навичок практичного життя, емоційної сприйнятливості та сприяння розвитку індивідуальності дитини.
- початкової загальної освіти, яка у новому навчальному році також розпочинає працювати в умовах очікуваного оновлення змісту освіти відповідно до нових Державних стандартів початкової загальної освіти. -основної школи, робота якої буде спрямована на виконання нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти розроблено нові Типові навчальні плани для 5 – 9 класів, поетапне і поступове впровадження з 1 вересня наступного, 2013 року.
- виконання Державних цільових програм у галузі освіти та модернізації кадрової політики у регіоні.
Також на обласному рівні були чітко визначені функції методичних служб в умовах системи неперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а саме:
- виявлення рівня компетентності педагогів та допомога у визначенні напрямів професійного вдосконалення;
- організація різноманітних форм методичної роботи відповідно до освітніх потреб та рівня професійної компетентності педагогічних працівників;
- особистісно орієнтована методична підтримка самоосвітньої діяльності педагогічних працівників;
- організаційна підтримка дистанційного навчання педагогічних працівників;
- організаційний та науково-методичний супровід науково-дослідної та дослідно-експериментальної роботи;
- здійснення аналізу результативності курсової підготовки педагогів та їх участі у різних формах підвищення кваліфікації;
- стимулювання діяльності педагогічних працівників щодо підвищення рівня професійної компетентності.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |