Головна »
2017 » Квітень » 10 » Формування та розвиток ключових компетентностей учня-читача засобами шкільної бібліотеки
09:19 Формування та розвиток ключових компетентностей учня-читача засобами шкільної бібліотеки |
6 квітня 2017 року на базі Кам`янського РМК та Кам`янської ЗОСШ І –ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням окремих предметів було проведено обласний семінар методистів РМК (ММК) з бібліотечних фондів шкільних підручників. на тему «Формування та розвиток ключових компетентностей учня-читача засобами шкільної бібліотеки в умовах оновлення змісту освіти»
Гостей радо зустріла Воронова Ольга Володимирівна, завідувач районним методичним кабінетом. Заступник директора школи з виховної роботи Чучко Людмила Михайлівна презентувала систему виховної роботи у навчальному закладі через призму діяльності шкільної бібліотеки.
У обговоренні проблеми семінару взяли участь методист Камянського РМК Олексенко Наталія Равилівна, про інноваційні методи формування ключових компетентностей учня-читача бібліотекою сучасної школи говорила Рябіщук Т.А., провідний бібліотекар КЗ «ЧОІПОППЧОР», про організацію роботи з відбору підручників для учнів 9 класів поінформувала Борисова Н.А., методист з біб. фондів КЗ «ЧОІПОППЧОР».
Учасники заходу відвідали літературно-меморіальний музей О.С. Пушкіна і П.І. Чайковського музей, завідуючий Кам’янським історичним музеєм, Мушта Олександр Анатолійович провів екскурсію по парку Декабристів.
Апогеєм заходу стала літературно-музична композиція «Данило Кононенко: Я був і залишаюсь українцем…» (до 75-річчя від дня народження), яку було проведено на базі історичного музею. Шкворець Т.О., бібліотекар Кам`янської загальноосвітньої спеціалізованої школи І –ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням окремих предметів до участі запросила працівників музею: Олександра Мушту та музикантів камерного оркестру. Десятикласники школи зачарували гостей поезією нашого славного земляка.
|
Переглядів: 472 |
Додав: admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]