Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Листопад » 29
1 грудня 2012 року на базі Черкаського інституту післядипломної освіти педагогічних праівників проходитиме ІІІ (обласний) етап ХІІІ Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. За рішенням журі для участі у ІІІ етапі Конкурсу запрошуються такі учні:
Махно Богдан, учень 5 класу Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;
Макогін Ольга, учениця 8 класу Лебедівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;
Іванченко Вікторія, учениця 9 класу Кам’янського еколого-економічного ліце;
Монзуль Дарина, учениця 11 класу Кам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1.
Бажаємо учасникам творчого натхнення, нових звершень!
Переглядів: 768 | Додав: kamrmk | Дата: 29.11.2012 | Коментарі (0)

Мультимедійні технології – один з перспективних напрямів інформатизації навчального процесу. Вони інтегрують у собі потужні розподілені освітні ресурси, що здатні забезпечити середовище для формування та розвитку ключових компетентностей, до яких в першу чергу відносяться інформаційна й комунікативна.
Не менш важливим є й те, що інтерактивні технології на основі мультимедіа дозволяють розв’язати проблему «провінціоналізму» сільської школи.
Саме ці питання викликали жваве обговорення серед учителів інформатики району, які зібралися 28 листопада на базі Михайлівської школи на семінар «Реалізація міжпредметних зв’язків при вивченні інформатики у загальноосвітній школі».
Учитель Острик А.М. провів відкритий урок у 10 класі по темі «Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій», де учні продемонстрували своє вміння створювати інформаційний буклет про свій навчальний заклад.
Про те, що засобами інформатики можна підвищити інт ... Читати далі »
Переглядів: 656 | Додав: kamrmk | Дата: 29.11.2012 | Коментарі (0)

Засідання клубу знавців «Що? Де? Коли?» відбулося 28 листопада на базі дошкільного навчального закладу №3 «Ізумруд» м. Кам’янка. Керівник засідання Коваленко О. В. на практиці показала як можна активізувати пізнавальну діяльність дітей через нетрадиційні методи навчання, які були використані в ході засідання клубу.
Розкрила актуальність проблеми пізнавального розвитку дошкільників, а в процесі обговорення даного питання дійшли до висновку, що проблема пізнавального розвитку дошкільників – одна з найактуальніших у теорії психологічної науки та у практиці дошкільних навчальних закладів, оскільки є необхідною умовою формування розумових якостей дошкільників, їх самостійності, ініціативності, допитливості.

... Читати далі »
Переглядів: 683 | Додав: kamrmk | Дата: 29.11.2012 | Коментарі (0)